torsdag 26 mars 2020

Vecka 11

Även den här veckan har det varit mycket så här kommer ett kort blogginlägg om veckans viktigaste händelser.

Måndag 9/3
När jag kom hem efter jobbet så tog jag en promenad tillsammans med Frida.

Tisdag 10/3
Idag skulle det ha varit ridning för Emilia men när morfar hade hämtat Emilia på skolan och åkt ut till öa med henne så ringde mormor och berättade att Emilia hade ont i örat det blev ingen ridning idag.

Onsdag 11/3
Jag jobbade hemma eftersom Emilia var sjuk.

Torsdag 12/3
Jag jobbade hemma även idag eftersom Emilia var sjuk.

Fredag 13/3
Idag så vabbade jag med Emilia. På eftermiddagen när Frida hade slutat jobbet så tog hela familjen en tur till Willys och Lekia på Wåxnäs. På kvällen var mormor och Frida på teater. Morfar Oscar var hos oss under tiden.

Lördag 14/3
Idag så åt vi frallor till frukost. Sedan skulle vi till öa på lunch och Frida gick hela vägen ut. Väl på öa så var jag även internetsupport.

Söndag 15/3
Frida var på sminkkurs idag. Vi åt pizza till middag tillsammans med mormor och morfar. Emilia var väldigt rädd för Corona-viruset så Frida gick och la sig med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar