onsdag 13 april 2011

Söndag 10/4

Hej!

På söndag förmiddag så tillbringade familjen den tillsammans. Vi njöt av en mysig frukost och sen så kopplade vi av. Emilia sprang runt i sin lära-gå-stol och hon utforskar allt mer av lägenheten för varje dag som går. Ibland kör hon fast och då får vi flytta lite på stolen så att hon kommer loss. Men ibland blir hon förbannad och då är det bara att ta upp henne :-)

F åkte till jobbet runt klockan tolv så Emilia och jag stannade hemma och myste som vanligt. Hon somnade till i min famn och då såg jag på fotboll. Det var inte en speciellt märkvärdig match men bra tidsfördriv :-) När lilltjejen vaknade så var det dags för blöjbyte och därefter lite mer mat.

Nån timme senare åt jag lunch och snart därefter så ville Emilia ha mer mat. Efter att hon hade ätit så blev hon trött och somnade. Jag passade på att se filmen Wall Street 2 under tiden som hon sov. Detta är uppföljaren till en av mina absoluta favoritfilmer och den var bra. Inte lika bra som den första men en värdig uppföljare måste jag säga. Strax efter det att filmen var slut så vaknade Emilia och hon var så där mysigt nyvaken så vi gosade ett tag i soffan.

F kom hem runt klockan 18 och vi umgicks framför tv:n denna kväll. Vi såg på en massa olika program och däribland Big brother. Vi i vår lilla familj hade det mysigt i soffan :-) Kvällen tog slut väldigt fort... och sammanfattningsvis så har det varit en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar