fredag 1 april 2011

Onsdagen den 30/3 2011

Hej igen!

Denna morgon så sov Emilia och jag riktigt länge. Vi var inte uppe förrän strax efter klockan 10. Jag sov riktigt gott denna natt och det var skönt naturligtvis. Jag gick upp och gav Emilia mat. Sedan så åt jag också frukost. Därefter så passade jag på att plocka i ordning i köket innan det var dags att ge Emilia matomgång nummer 2.

Efter det att jag hade matat Emilia så bytte jag om och sedan tog jag på henne ytterkläder. Klockan var ungefär 13 när vi gick ut på en promenad i det fina vårvädret. Vi tog en promenad runt inre hamn och det var hur skönt som helst att vara ute. I normala fall så brukar lilltjejen somna omedelbart men denna gång så dröjde det fram tills vi var vid Löfbergs-skrapan...

Jag var hemma strax efter klockan 14 och jag lät Emilia sova kvar i vagnen. Under tiden som hon sov så passade jag på att äta lunch i lugn och ro. Vid 15-tiden så vaknade lilltjejen igen och då ville hon ha mat igen :-)

Emilia och jag passade också på att titta på tre avsnitt av tv-serien Spooks och nu är vi klara med säsong nio. I höst kommer nästa säsong. När klockan hade passerat fem så kom Daniel på besök. Emilia bjöd på fika och vi spelade kort fram tills dess att F var hemma vid kvart i sju. Då beställde vi en familjepizza som vi delade på. Naturligtvis passade vi på att spela mer kort under kvällen :-)

Daniel åkte hem strax efter halv tio och sen umgicks familjen i tv-soffan ett tag tills det att F började på att packa inför resan till Borås imorgon. F la sig lite grann innan elva och Emilia somnade ganska snabbt i min famn och hon låg i sin säng vid midnatt. Jag sov nog vid halv ett tror jag. Hoppas att er onsdag var bra!

Dag 30: En bild på staden du bor i


Jag valde att lägga till två fina bilder på denna vackra stad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar