torsdag 23 december 2010

Lördag 18/12

Denna dag så sov vår familj länge i sängen. Skönt att ha hela familjen samlad på detta sätt :-) Förmiddagen spenderades i köket på öa hos svärföräldrarna och det var såklart gött. Naturligtvis passade jag på att elda en del också.

Eftermiddagen och kvällen spenderade jag själv, då jag valde att stanna hemma hellre än att åka bort då jag fortfarande var förkyld. Jag passade på att raka och duscha mig. Sedan så åt jag middag framför tv:n och tittade på finalen av Robinson. Jag tycker att det var rätt att Erik vann denna tävling!

Strax därefter kom svärföräldrarna och min lilla familj hem. Vi snackade lite skit innan det var dags att gå och lägga sig. Jag och Emilia somnade som en stock.

Detta blev ett väldigt kort inlägg men jag ska försöka att skriva i kapp under julhelgen så att det blir färska inlägg i fortsättningen. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar