torsdag 2 december 2010

Onsdag den 1 december

Denna morgon så vaknade Emilia och jag i München vid halv elva. Då gick jag upp och bytte blöja på henne. Sedan blev det frukost för henne och även för oss andra. Med oss andra menar jag F, F:s bror M och fru S och mig själv. Det var väldigt skönt att äta frukost och snacka en massa skit :-)

Under tiden som vi åt frukost så ringde de från det dagis där M & S:s son H går. Han hade blivit förkyld så de på dagis ville att han skulle hämtas. S åkte iväg och sedan så fick även H vara med och äta en sen frukost. Därefter så påbörjade vi förberedelserna för H:s födelsedagskalas. Eller rättare sagt, jag hade hand om Emilia och de andra gjorde i ordning allt. Emilia bestämde sig för att sova ganska mycket mot mitt bröst denna dag.

Sedan så kom gästerna till lägenheten och då blev det fullt ös medvetslös under ett antal timmar. Det märktes att Emilia inte riktigt var van vid den höga ljudnivån, för hon var lite gnälligare än normalt... vid 19-tiden så hade alla "gäster" lämnat lägenheten så då beställde vi take-away från den lokala indiska restaurangen. Det var väldigt gott och det var även mycket mat för pengarna. Kan mycket väl tänka mig att äta där igen.

Vid 22-tiden så gick M & S och la sig för lille H hade väldigt svårt att sova då han var förkyld. F och jag stannade uppe någon timme till innan vår lilla älskade Emilia somnade.

Första dagen i München var skön och jag antar att det kommer att fortsätta så :-)

Hoppas att er onsdag var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar