måndag 27 december 2010

Tisdag den 21 december

Denna morgon hade F möjlighet att sova ut men hon vaknade redan klockan 09... tycker faktiskt synd om min fru som inte har ro i kroppen att sova. Så hon gick upp och åt frukost medan Emilia och jag sov vidare. När F gick upp så vaknade Emilia till lite så jag lyfte över henne i dubbelsängen istället. Egentligen var jag pigg nog att gå upp men om jag hade gått upp så hade inte Emilia sovit vidare heller. I och med att hennes sömn är viktigare så låg jag kvar i sängen bredvid henne.

Denna dag gick åt till diverse städuppgifter, eldning och så vidare. Naturligtvis ingick även blöjbyten, matning och gosande med lilltjejen :-) F och svärmor åkte även till stan och handlade allt som skulle handlas i matväg inför julen. Det var många kassar mat som bars in efter denna handlingstur.

Svärfar var hemma på eftermiddagen efter att ha varit två dagar i Göteborg och jobbat. Under kvällen så tittade vi lite på tv och sedan så spelade vi några omgångar Chicago innan det var dags att lägga sig. Då Emilia inte ville somna så var jag uppe med henne till klockan 01. De andra la sig innan 23. Under tiden som Emilia och jag var uppe så passade jag på att spela lite FM också ;-)

Hoppas att er tisdag var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar