onsdag 2 mars 2011

Spark i rumpan

Hej på er mina vänner!

Det var ett tag sen sist och jag tänker åter börja blogga så smått igen. Under februari har min familj och jag umgåtts en hel del. Tänker inte tråka ut er med en massa detaljer utan vill säga att det enskilt viktigaste som hände denna månad var att lilla Emilia har vänt sig. Detta gör mig jättestolt och hon är riktigt duktig på det nu!

För att ta i tu med bloggandet på allvar igen så tänker jag följa min frus exempel med en bloggutmaning, fast inte samma som henne... för det vore ju för enkelt och uppenbart :-)

Dag 1: 15 intressanta fakta om dig själv (utan rangordning)



  1. Är duktig på att diska för hand
  2. Gillar politiska dokumentärer
  3. Jag gillar Leif GW Persson och skulle vilja hjälpa honom att lösa Palme-mordet
  4. Jag tycker om att köpa presenter till min fru men har svårt att få tummen ur...
  5. Om jag inte hade några vänner så skulle jag vara frivillig till att bli skjuten med rymdraket ut i universum
  6. Skulle offra allt för min dotter (även mitt eget liv om det behövdes)
  7. Skulle kunna tänka mig att jobba med tortyr av pedofiler
  8. Hade jag råd så skulle jag jobba ideellt för Rädda Barnen
  9. Vill kunna flyga som en fågel
  10. Önskar att jag hade motivation till att träna regelbundet
  11. Börjar sakta men säkert fundera på om det inte är dags att testa kaffe igen...
  12. Älskar hela min familj
  13. Smygläser min frus tjejtidningar när jag är på toaletten
  14. Rädd för att jag ska bli en alldeles för beskyddande pappa
  15. Mer bekymrad över pappas hälsa än vad jag vill erkänna
Vill ni fråga nåt om dessa fakta, så är det bara att ställa en fråga i kommentarsfältet!

1 kommentar:

  1. Hej, roligt att du är "tillbaka". Varför funderingar på att börja dricka kaffe igen?
    Kram

    SvaraRadera