söndag 20 mars 2011

18e mars 2011

Hej!

Denna morgon var lite speciell då det snöade ute när jag kom upp. F matade Emilia denna morgon och jag hade sovit knappt en timme mer. Det var skönt då jag var trött. Tycker att det är riktigt skönt att min älskade fru och jag anpassar matningen av Emilias frukost efter vem av oss som är mest trött. Vill nån sova vidare så är det helt naturligt :-)

Vi tillbringade större delen av dagen i lägenheten och plockade i ordning. Vi gick i genom alla våra DVD-filmer och bestämde oss för att rensa ur några stycken. De ligger i en papperskasse här oss om det är någon som vill gå genom de rensade filmerna.

På eftermiddagen så gick vi ut på en promenad och då hade det äntligen slutat snöa. Det hade återigen blivit en vacker vårdag. Vi tog en tur till Haga-hallen och handlade det vi behövde för kvällens fredagstacos :-)

När vi hade kommit hem så konstaterade vi att det vore bra om vi tvättade. F kollade efter ledig tvättid i tvättstugan och det fanns en ledig tid omgående. F var snäll och plockade ihop all tvätt och jag gick sen till tvättstugan som bekvämt nog finns i vårt hus...

Det blev ett gäng maskiner och under tiden som tvätten var i maskinerna så åt vi en mysig middag framför tv:n. Jag undrar om de som "införde" tacos i Sverige verkligen förstod hur stort det skulle bli? F tog hand om den tvätt som vi hänger i lägenheten och jag skötte allt i tvättstugan. Det går snabbt och smidigt när vi hjälps åt.

Efter tvätten så kollade jag på de sista två perioderna av matchen mellan Linköping och Skellefteå. F pysslade lite under tiden. Det är skönt att vi kan göra olika saker fast ända göra det tillsammans i vårt vardagsrum. Emilia lekte lite på golvet och sen så myste hon hos sina föräldrar. Har sagt det tidigare men säger det igen, det är hur mysigt som helst! ;-)

Kvällen avslutades med att vi tittade på kvällens avsnitt av Big Brother innan F gick och la sig. Jag var uppe i en dryg timme till innan Emilia och jag också la oss. För att summera så var det en go' fredag.

Dag 18: Ditt stjärntecken
Mitt stjärntecken är Tvillingarna och för mer information om det, se denna hemsida:
http://www.astrologi.nu/tvillingarna/tvillingarna.html

Visst stämmer allt in på mig? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar