lördag 12 mars 2011

10e mars 2011

Hej igen!

Denna dag började med att jag hade ett möte på Trygghetsrådet och det är någonting som jag gör då jag är arbetsbefriad från min nuvarande arbetsgivare till följd av att kontoret lades ner. Mötet gick bra och jag kommer att göra en del repetition av mina ekonomiutbildningar på distans. TRR står för utbildningsmaterial och det är jag tacksam för!

Efter detta möte så mötte jag upp F och Emilia som hade varit på babyrytmik. Vi gick till Vilmas och åt lunch. Förra gången vi var där, så vara bara Emilia knappt tre veckor. Det var lite grann av en nostalgisk lunch idag :-) Efter maten så tog vi en liten tur på stan och fönstershoppade...

Väl hemma så laddade jag ner en hel del tv-serier som vi hade att se. När detta var gjort så tittade vi på det senaste avsnittet av Top Chef och F kollade även på The Apprentice.

Då jag inte har alla kanaler från Canal+ så följde jag Färjestads match via internet och det är alltid lika skönt att favoritlaget vinner!!! Dessutom så måste jag säga att det är lika skönt att det går tungt för HV71...

Dag 10: Ditt favoritgodis


Mitt favoritgodis är chips från OLW och framför allt annat så är det chipsen med smak av dill och gräslök som är favoriten! De har numera kommit i en lite lyxigare och godare variant som kallas för superchips. Det innebär helt enkelt att de är lite större och mycket krispigare. Naturligtvis får det till följd att de är dyrare och mindre mängd i påsen... om jag bara fick äta ett godis/snacks resten av livet så skulle det vara detta.

Vilket är ditt favoritgodis?

2 kommentarer:

  1. Hej! Kanske lite elakt men instämmer om HV. Har även flera arb.kamrater som är av samma åsikt. Vem kunde tro när HV valde AIK inför kvartsfinalen att AIK skulle ha 3-0 efter 3 matcher? Hoppas att de kan vinna en 4:e match; bara inte nerverna börjar spela roll.
    Favoritgodis är choklad, gärna nougat.
    Ha en skön helg o håll tummarna för FBK i em! Kram

    SvaraRadera
  2. Har ingen åsikt om hockeyn, men mitt favoritgodis är nog dubbelnougat, kexchocklad och afte eight. Föredrar popcorn framför chips. Ha en Trevlig helg och hälsa din lilla familj

    SvaraRadera