tisdag 16 november 2010

Måndag den 15/11

Mina kära tjejer låg kvar i sängen och sov när klockan ringde. Jag var lite sliten när det var dags att gå upp så det hade varit väldigt skönt att få ligga kvar bredvid dem i sängen och få fortsätta att sova. Emilia körde dock ett litet träningspass vid fem-tiden i natt. Fascinerande att se henne veva på armarna, jag undrar vad hon tänker/drömmer?

Jag åt frukosten framför tv:n faktiskt, var inte sugen på att surfa. Tittade på morgonnyheterna och det är väl ganska klart att våra största tidningar kommer att skriva en hel del om Socialdemokraterna och Mona Sahlin. Min personliga åsikt är att detta parti är extremt splittrat och att det därför kan ta tid innan S är på banan igen som ett trovärdigt alternativ. Å andra sidan, så kanske det inte längre är möjligt för ett parti i Sverige att nå över 40% av rösterna?

Arbetsdagen gick väldigt fort idag och återigen så var det en bra dag för mig och för kontoret. Det var riktigt roligt att det gick bra för min kollega och vår vän D. Han hade en tung vecka förra veckan. Cykelturen hem gick riktigt fort då det var kallt ute.

Väl hemma så fann jag F och Emilia i soffan. Emilia hade tydligen precis ätit, så fick jag äran att få henne att rapa. Något som jag faktiskt är riktigt bra på :-) Under kvällen så satt Emilia ibland i babysittern och ibland hos oss i våra famnar. Jag ägnade en halvtimme åt att ladda ner en hel del avsnitt av de tv-serier som vi följer.

Klockan åtta så tittade F naturligtvis på Böda Camping på femman. Efter detta program så tittade Emilia och jag på nyheterna samtidigt som F höll på scrapbooking. Efter Aktuellt så tittade jag på 2 ½ män :-) Det är ett bra tv-program. Strax därefter så gjorde jag mig i ordning för sängen och F matade Emilia.

Emilia och jag la oss före elva och jag har ingen aning om när vi somnade för Emilia ville verkligen inte somna på en gång... Jag hoppas att ni hade en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar