måndag 8 november 2010

Söndag den 7/11

Idag så bestämde sig Emilia för att sova ett bra tag och därför klev inte Emilia och jag upp förrän klockan var halv elva. Då hade redan min kära hustru F varit upp i en timme och redan hunnit med att dricka en kopp kaffe. Min fru och jag åt båda två en relativt snabb frukost för vi skulle åka ut till svärföräldrarna på Hammarö.

Vi var ute på Hammarö strax efter halv ett och då blev det lunch som svärmor och svärfar hade lagat. Emilia passade naturligtvis på att ta en liten tupplur under bilresan... :-) Då det var ett vackert väder ute så passade min kära F, svärmor, Emilia och jag på att ta en promenad. Det var en kall höstdag och det var skönt att ha en ny vinterjacka. När vi kom tillbaka efter en timme så fikade vi lite och nån timme senare så åkte vi hem igen.

Under kvällen så gjorde F sallad åt mig och henne. Lilla Emilia låg i soffan bredvid oss och myste. När min fru tittade på Ensam mamma söker så passade jag på att spela lite FM2011. I och med att jag skulle jobba på måndagen så försökte vi komma i säng "tidigt" men lilla Emilia ville inte sova. Vi gav upp försöken att få Emilia att sova så F tog med henne upp så att jag skulle få sova. Jag somnade nog efter midnatt men jag vet inte när tjejerna i mitt liv somnade.

Det blev ett kort inlägg denna gång men det blir längre inlägg nästa gång. Jag hoppas att ni hade en riktigt bra söndag! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar