onsdag 24 november 2010

Måndag den 22/11

I natt så sov jag skönt men mina flickor kom inte in och la sig förrän klockan hade blivit drygt halv två. Emilia ville väl kolla lite på tv med mamma antagligen. Jag vaknade till när de kom in och la sig, men en mikrosekund senare så hade jag somnat om.

Klockan ringde ju i vanlig tid idag men med vetskapen om att detta skulle bli en väldigt lång arbetsdag så var det tungt att gå upp ur sängen och gå in i duschen. Frukosten åt jag ganska så snabbt och hux flux så var det dags att cykla till jobbet. Cykelturen gick snabbt då det var riktigt kyligt ute.

Vi började i vanlig tid klockan 09 och slutade denna dag klockan 20. Anledningen till att vi jobbar så länge är för att vår arbetsgivare har dragit igång den stora vinterkampanjen. Det var en intensiv dag och vi gjorde vad vi skulle göra resultatmässigt.

Jag var hemma strax före halv nio och då lyfte jag upp min lilla dotter ur babysittern och myste med henne i soffan. Under tiden så julpyntade min fru samtidigt som hon tittade på Böda Camping på Kanal 5. Mycket märkliga människor i denna tv-serie om ni frågar mig. Därefter tittade vi på lite blandade program och jag matade Emilia också.

Klockan var plötsligt elva och det blev dags att gå och lägga sig igen. Men Emilia och mamma F stannade uppe ikväll igen. Jag har ingen aning om när de kom in och la sig men jag vet att jag somnade hur skönt som helst.

Hoppas att allt är bra med er kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar