torsdag 25 november 2010

Onsdag 24/11

Denna var likadan som nätterna innan, dvs att vår lilltjej hellre satt upp med mamma F än att gå och lägga sig i sängen och sova. Jag vaknade naturligtvis till när F kom in under natten med Emilia men som tur är så somnade jag om fort. Jag kommer dock ihåg att F och jag pratade lite med varandra men om vad vi pratade har jag ingen aning om ;-)

Mina morgonrutiner kan ni vid det här laget :-) Denna morgon var jag dock väldigt trött och längtan efter helg är extremt påtaglig. Det var faktiskt med tunga tramptag som jag cyklade till jobbet. Arbetsdagen var väl sisådär och gick inte riktigt lika bra som jag hade velat men det var ett okej resultat... Vi jobbade återigen till klockan 20 och därför var jag inte hemma förrän strax före halv nio.

Väl hemma så kraschlandade jag i soffan och myste en hel del med min dotter och pratade lite skit med min fru. Sedan åt hon middag och jag åt några smörgåsar. Anledningen till att jag inte ville äta "riktig" middag var att jag inte var så hungrig. Vår lilla familj satt samlade i soffan under kvällen och vi tittade på två avsnitt av The Good Wife tillsammans. Sen gick jag och la mig i sängen för både Emilia och F ville tydligen vara uppe ett tag till... :-)

Det tog inte många sekunder för mig att somna denna kväll. Detta inlägg blev kort för det finns faktiskt inte så mycket att skriva om denna dag :-) Hoppas att er onsdag var roligare än min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar