tisdag 2 november 2010

Måndag den 1/11

I natt så sov vår lilla flicka ända fram tills dess att pappa skulle åka till jobbet. Då kom mamma F och lilla Emilia upp för att frukost. Jag gjorde i ordning maten åt Emilia och en kaffe åt F. Natten hade gått väldigt fort och jag kände inte mig inte utvilad för fem öre...

Arbetsdagen präglades av att det var den första dagen på en ny månad för det var mycket information och planering att göra. Efter lunch så kände mig febrig, hängig, trött och att jag hade huvudvärk, så strax efter klockan halv tre så cyklade jag hem.

När jag kom hem så hade F, K och Emilia precis kommit hem efter en tur på stan. Emilia låg och sov i sin barnvagn och jag la mig i soffan. Detta soffläge intog jag större delen av kvällen. Vi tittade på Avatar och åt pizza från Florens här i Karlstad. De har riktigt god pizza. Emilia turades om att vara hos K och mig. Emilia är en liten flicka som är väldigt social och tystlåten. Trots att hon ibland har magknip så är det extremt sällan som hon gör något större väsen av sig. Emilia är annars mest tyst, söt och gosig hela tiden :-)

Denna kväll gick väldigt fort och det var snart dags för Emilia och jag att lägga oss. Vi var trötta och slitna båda två. Med största sannolikhet så somnade vi båda väldigt fort. Jag hoppas att er måndag var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar