lördag 23 oktober 2010

Fredag 22/10 - F:s födelsedag

I natt var det en unik natt i vår lilla familj, för Emilia sov från klockan halv tolv till halv åtta på morgonen! Att hon sover så länge i sträck, det har aldrig hänt förrut. Jag antar att mamma blev glad över denna present från sin dotter. Denna present gjorde att hela familjen, mer eller mindre, gick upp samtidigt. För min egen del så kändes det jobbigare att lämna hemmet i morse när mina flickor var vakna och myste i soffan. Helt ärligt, så hade jag gärna stannat hemma och myst med dem!

Arbetsdagen gick fort och det hände inte så mycket speciellt faktiskt. Det som är skönt med fredagar är att vi slutar redan klockan 17. Detta innebar att jag var hemma strax efter fem :-) Lilla Emilia satt i mammas knä och jag plockade snabbt över henne till min famn och sedan myste vi ett bra tag i soffan. Till middag åt vi flygande Jakob och vi tittade även på den mysiga filmen Seabiscuit. Detta var en av de första filmer som F och jag såg tillsammans och detta är en film som är riktigt bra!

F fick en resa till Köpenhamn av mig i present och vi ska åka dit i maj är det tänkt. I morgon lördag så kommer hon nog även att få en present när vi ska vara på stan och strosa lite. Älskar dig massor F!!!

Hela kvällen tillbringades i soffan med mina flickor och lilltjejen somnade strax efter halv elva. F och jag la oss snabbt därefter. Idag blev det kort inlägg men det kommer att bli ett längre inlägg om lördagen då vi kommer att göra en massa olika saker. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar