måndag 11 oktober 2010

Måndag den 11/10

I natt så vaknade inte vår lilla tjej förrän klockan var halv fem och då tog mamma hand om matningen för att pappa skulle få sova innan han skulle till jobbet. Men som alltid hjälpte jag till att värma maten och förse min fru med det som hon ville ha. När jag gick och la mig igen så somnade jag som en stock.

För första gången på länge så la jag mig faktiskt i soffan och sov i en kvart efter det att mitt alarm ringt klockan 07. Var riktigt trött och sugen på att sova länge. Men efter en kall dusch så var det bara att äta frukost och åka till jobbet. Arbetsdagen var helt okej men inte mycket mer...

Jag var hemma vid sex-tiden och då satt Emilia i baby-sittern och beundrade sin vackra mamma. Jag tog upp henne efter ett tag och har mer eller mindre haft henne i famnen hela kvällen. Vi har tittat på en hel del tv och vi lyxade till det med pizza ikväll. Till er som inte har sett det så rekommenderas Lite sällskap på Kanal 5. En annorlunda men rolig tv-serie :-)

Farmor och farfar var här på ett spontan besök och Emilia samt mamma uppskattade det jättemycket. Idag blir det ett kort inlägg för vår lilla flicka vill inte sova. Lovar att skriva längre och utförligare imorgon!

Sov gott på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar