torsdag 28 oktober 2010

Onsdag den 27/10

I natt så sov hela familjen skönt och vår lilla dotter hade inte vaknat en enda gång då jag gick upp klockan 07. Det var när jag gick in i duschen som mamma och lilla Emilia kom upp. Emilia hade nog på känn att det var en stor dag idag, för hon och mamma F skulle iväg och fixa pass :-) Jag åt frukost framför datorn medans F och Emilia åt frukost i soffan. Cykelturen till jobbet gick väldigt fort idag.

Arbetsdagen var mycket intensiv och denna dag gick väldigt fort måste jag säga. Jag ska inte tråka ut er med detaljer utan jag säger bara att min försäljning gick bra. Jag var hemma strax efter klockan halv sju.

Väl hemma så finner jag min dotter liggandes på täcket på golvet och hon jollrar riktigt mycket och är väldigt glad. F sitter bredvid och tittar stolt på vårt lilla mästerverk. Jag kan inte säga det noga många gånger men jag älskar dig F och vår Emilia väldigt mycket!

Kvällen tillbringas framför tv:n tillsammans med familjen. Jag myser med Emilia och njuter av att vara ledig några timmar. Min kära fru F gjorde stekt falukorv, pressad potatis och bruna bönor till middag. Det var mycket gott! F tittar senare på några avsnitt av Grey's Anatomy och Private Practice. Jag spelar lite Football Manager och Emilia turas om att sitta hos sina föräldrar. Det var en riktigt bra kväll måste jag säga!

Emilia somnar vid halv elva och vi lägger oss strax därefter. Det blir ett kort inlägg idag men det blir ett längre imorgon. Hoppas ni alla hade en bra dag och kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar